06 09 07, Πέμπτη

Tο χάος που λέγαμε εχθές, εκτός των άλλων έχει και την μορφή ταχυδρομικών φακέλων με την επωνυμία μεγάλων τραπεζών, φτάνουν σωρηδόν στην πόρτα μου και δεν μπορώ να τα αγνοήσω, με έχουν περικυκλώσει ασφυκτικά. Δεν μου αρέσει να τσουβαλιάζω τους ανθρώπους σε κατηγορίες, έλα όμως που το κάνω, ένας σημαντικός για μένα διαχωρισμός είναι ανάμεσα σε αυτούς που κοιτάνε το μέλλον τους και σε αυτούς που χαίρονται το παρόν, σαν τον τζίτζικα και τον μέρμηγκα ένα πράγμα. Και στις δυο κατηγορίες υπάρχουν μειονεκτήματα και προτερήματα, αν βέβαια το παρακάνει κατατροπώνεται από τα μειονεκτήματα, σε όποια κατηγορία κι αν είναι, στην πρώτη περίπτωση δε χαίρεται τη ζωή του και στην δεύτερη τον προφταίνει το μέλλον και του βγάζει ξινή την ευχαρίστηση. Καλώς ή κακώς ανήκω στην δεύτερη κατηγορία, από μικρή, από τότε που με φώναζε η μάνα μου σουρλουλού επειδή έβγαινα να παίζω με τα αγόρια αντί να κάθομαι να κεντάω και να πλένω, σήμερα φαίνεται πως εκπληρώνω τους χειρότερους φόβους της, και που να ‘ξέρε πως είμαι καταχρεωμένη και πως σύντομα θα πρέπει να καταθέτω όλο το μισθό μου για να πληρώνω τις κάρτες. Δυστυχώς επτωχεύσαμε! Που είπε και κάποιος άλλος διάσημος. Κάτι πρέπει να κάνω, με λίγα λόγια να βρω μία δεύτερη απογευματινή δουλειά, ιδέα που δεν με ενθουσιάζει επειδή νοιάζομαι για την καλοπέραση μου και έχω συνηθίσει στον ελεύθερο χρόνο και την καλοζωία, δεν είναι και εύκολο εδώ που τα λέμε, τι δουλειά να βρω για μερικές ώρες; Από την άλλη με τον μισθό του Δημοσίου δεν μπορώ να ζήσω και ας το πάρω απόφαση, χρειάζονται λοιπόν δραστικά μέτρα, επειγόντως..
Μία λύση είναι ένας ευκατάστατος σύζυγος, πράγμα που το νιώθω σαν ξεπούλημα, άμα εξαρτάσαι απο τα χρήματα του άλλου ψαλιδίζονται για τα καλά τα φτερά της ελευθερίας σου. Αν είναι να ξεπουληθώ, ας ξεπουληθώ με τον άλλον τρόπο, τον αρχαίο, καλύτερα αρμόζει στο μεσογειακό μου ταμπεραμέντο. Είναι άλλωστε μια από τις φαντασιώσεις μου. Προσοχή, προσοχή! Φαντασίωση δε σημαίνει πως είμαι έτοιμη να το κάνω. Απλώς με ερεθίζει η φαντασίωση ότι κάνω έρωτα με αγνώστους οι οποίοι με πληρώνουν, βέβαια στη φαντασίωση οι άγνωστοι είναι νέοι και ελκυστικοί και τους πιλατεύω παντοιοτρόπως και κατά τα γούστα μου, ενώ στην πραγματικότητα θα είναι γέροι και βρώμικοι, γι αυτό και δεν πρόκειται να συμβεί. Θα μπορούσα να ανταγωνιστώ άλλωστε τις εικοσάρες δίμετρες αλλοδαπές; Ναι θα μπορούσα, επειδή θα χρησιμοποιούσα εκτός από το κορμί τη φαντασία και το μυαλό και την επινοητικότητα μου, έχω πάντοτε καλές και πολλές ..
Υγ. Και μια που το έφερε η κουβέντα, περί πορνείας, οι εντυπώσεις μου από τα τηλεοπτικά σποτ των κομμάτων: Με εξέπληξε η φαντασία του πιο αρτηριοσκληρωτικού και παρωχημένου κόμματος, δηλαδή του ΚΚΕ, μου άρεσε η σκιά, ενώ στο σποτ του ΠΑΣΟΚ βλέπω τον πανικό, τόσες πολλές δεσμεύσεις και με τέτοιο ύφος πανικό προδίδει, δε δείχνουν ούτε από μακριά τον αρχηγό τους και ο νοών νοείτο, ο οποίος αρχηγός κατάλαβα εχθές γιατί δεν τραβάει, επειδή μιμείται τον πατέρα του και μάλιστα άσχημα, ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για απομιμήσεις. Η μία δυναστεία την έχει πάρει την κάτω βόλτα, άντε με το καλό και στην άλλη μήπως και δούμε άσπρη μέρα. Το σποτ του Σύριζα τώρα, αναλόγως με τη διάθεση μου, άλλες φορές το βρίσκω λίγο φτωχό και άλλες φορές ουσιαστικό και καλά στοχευμένο, η ΝΔ να δείτε που θα επανέλθει με κεντρικό πρόσωπο τον αρχηγό της, παραμένει το δυνατό της χαρτί, αν είναι δυνατόν! Εξακολουθεί να σέρνει τον θίασο.. θα μου πείτε τέσσερα χρόνια ξεκουραζόταν, έχει δυνάμεις.. απλώς μετά θα χρειαστεί άλλα τέσσερα χρόνια για να συνέλθει.. να κλάψω ή να γελάσω;
Υγ2. Θα ήμουν μια πολύ εκλεπτυσμένη εταίρα, διανοούμενη, σαν αυτές της αρχαιότητας, θα συζητάνε οι άνδρες μαζί μου για πολιτική και φιλοσοφία ανάμεσα σε όλων των ειδών τις ερωτοτροπίες.. Μήπως να το σκεφτώ πιο σοβαρά;
Υγ3. Λύση στο οικονομικό μου πρόβλημα δεν βρήκα αλλά τουλάχιστον ξεχάστηκα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: